Wiem, że luty to krótki miesiąc, ale wygląda na to, że od powrotu z Amsterdamu zajmowałam się głównie pracą...

Niespecjalnie jeździliśmy po mieście, wybrałam się tylko do ukochanego FOAM.
Przy okazji - człowiek-fotograf czuje się bardzo doceniony, kiedy zauważa go jedno z największych muzeów fotografii :)))

Zwyczajowy przegląd talerza, czyli #silesiafood

1. fenomenalna zupa z zielonym curry i szpinakiem.
Jakimś trafem zupy z mlekiem kokosowym jadam tylko jesienią i zimą. Będę za nimi tęsknić !
2. Kurczak, cytryny, pomidorki cherry. Brakuj jeszcze marscapone i 30-40 min w piekarniku.
3. Pizza z gruszką, parmezanem i oliwkami !
4. Lekka kolacja - puree z kalafiora i karmelizowane pieczarki

5. Mija miłość do kaktusów i sukulentów rośnie. Oto rośliny, które chcą żyć w moim domu (a nie z nieznanych powodów usychać i wyprowadzać się na śmietnik).
6. Znane Wam już walentynkowe śniadanie
7. Przerwa pracy = Kawa (rzadko) + Kinfolk (jeszcze rzadziej)
8. Coraz częściej mam ochotę pokazać na blogu swoje mieszkanie. No, może nie w trakcie przestawiania mebli. Walczyć z tym czy się poddać i mieć z głowy ?

Znajdziecie mnie na  Instagramie @karolinakurczok, a styczniowe Insta jest tutaj


10 Comments

  1. Zupa z pierwszego 'jedzeniowego' zdjęcia wygląda pysznie i chętnie bym spróbowała, bo uwielbiam szpinak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, łapię sugestię :) Postaram się wrzucić przepis, bo mniemam, że do przyszłej jesieni nie chcesz czekać ? :D

      Usuń
  2. OMOMOM!!!!!! Wszystko bym zjadła!!!!!!
    A mieszkanie pokaż, oczywiście, mini próbka wygląda mega!
    I gratulacje muzeowego polubienia, jeeee!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuzi, właśnie na taką odpowiedź czekałam. Zmobilizuję się zatem do pokończenia rozgrzebanych projektów i będzie :)

      Usuń
  3. Pomysł z mieszkaniem bardzo mi się podoba :)
    Czekam zatem na prezentację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukręciłam sobie bat :) Ale dajcie mi tak z miesiąc, co ?

      Usuń
  4. urzekł mnie ten różowy samolot ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. urzekł mnie ten różowy samolot! ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo się u Ciebie dzieje, oj dużo :))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.