Ostatni, bo wszyscy już o tym napisali, prawda ?

Formalnie: spotkanie śląskich blogerów.
Program: cztery wykłady + przerwy.
Emocjonalnie: przerwy najważniejsze ! 



[wrażenia na gorąco - Basia na instagramie]
 
Żebyśmy się dobrze zrozumieli - prezentacje były świetnie przygotowane i wartościowe.
  • Krzysiek Humeniuk mówił o wyglądzie bloga w taki sposób, że chłonęłam każde słowo. Może dlatego, że to chyba fajny i kontaktowy chłopak jest, a mówi z pasją. Zresztą możecie sprawdzić sami oglądając jego prezentację na youtube.
  • Z Tomkiem Adamskim, tym od vlogów nie było chemii, ale może to z powodu tematyki właśnie.
  • Basia Chronowska poruszyła kwestię, która coraz częściej w tym roku pojawia się na "blogach o blogach" czyli o świadomości blogowania, o celu i jego osiąganiu. To było dobrze dobrane zagadnienie, bo sama Basia sprawia wrażenie osoby, która wie czego chce i jak to osiągnąć bez nadmiernego jazgotu, spokojem.
  • I Marcin Nowak, połówka GdzieWyjechać wywołał taki błysk "Ja też chcę mieć bloga podróżniczego", a potem kolejny "Ale to tyyyyle roboty!" Czapki z głów dla tych Państwa. I szorować do kalkulatora, policzyć koszty podróży marzeń.
[ Według wskazówek zegara: 
1. "Nie Alinko, nie przeszkadzasz" - wypełniasz mi pierwszy plan :)
2. Krzysiek, nie o seksie
3. Marcin i Żelikowska Super Star
4. Organizatorzy: Alina, Dagmara, Basia, Mateusz ]



Co było dla mnie najważniejsze ? Rozmowy w kuluarach.

Nie ze wszystkimi pogadałam, bo nie było na to szansy, ale poznałam Olę z Usta-usta, na którego to bloga wcześniej nie trafiłam, a szkoda - miałabym mniej zaległości do czytania.
Wpadłam w ramiona Żelikowskiej, spotkamy się pewnie na kolejnym BOOKSTAGE.
Odważnie zagadałam do Ewy ze StandUpFashion (jaka ona wysoka !) i do dziewczyny, która wyglądała... "Czy Ty jesteś Klaudia z GoodByAccident?" Trafiony ! Niesamowita ilość energii w jednym człowieku.
Przy okazji poznałam się z Puszysławą aka Przyszłą Studentką Medycyny, bardzo mi miło.
Palnęłam "Blondregeneracja ? Przecież ja Cię mam w czytniku!" i ha, usłyszałam komplement na temat włosów od najwyższej włosowej instancji!
Uścisnęłam dłonie z Katarzyną z Kolorowego Świata i Sandrą z MajciaKombinuje...

Więc dzięki Wam, drodzy organizatorzy za część teoretyczną, ale za spotkanie tylu wartościowych ludzi dzięki Wam bardziej !

Ciąg dalszy zapewne nastąpi...

PS. Jeśli kogoś pominęłam to przepraszam, przypomnijcie się ;)


4 Comments

  1. Ja też uważam, że włosy masz super. A one mają potencjał do bycia jeszcze piękniejszymi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki laska. Gdyby tylko tak mi się chciało... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popatrz, popatrz.. a ja nawet nie wiedziałam, że takie rzeczy się dzieją. To Ty teraz sławna jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna relacja, nie wiem czemu nie mamy wspólnego zdjęcia! Będziesz w Krakowie?
    jesteś cudowna i bardzo urocza. Mam nadzieję, że spotkamy się na Blog Experts. Całuję mocno

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.