Ostatnio wiele się dzieje, niestety nic w szeroko pojętej tematyce tego bloga. Nawet fotograficznie mało się udzielam, moim głównym narzędziem stał się ostatnio Instagram.

I o ile kocham łatwość obrabiania i publikowania w nim zdjęć, z chęcią korzystam również z kilku innych aplikacji, które lekko te fotki podkręcają :)


Fantastyczna aplikacja na wakacje, kiedy chcemy nie tylko pochwalić się świetną zabawą, ale i doskonałą pogodą. Pokazywałam Wam ją już tutaj, powyżej diy markiza i duuużo lodu, które pomagały mi przetrwać niedzielę.




































[Szczyt rozleniwienia w Bałkanówce ]
Na razie najlepszy jaki znalazłam sposób dodawania tekstu do Insta-zdjęć. Więcej czcionek w wersji pro (obecnie 6.45zł), ale podstawowa też daje radę. Nie używam nadmiernie, ale dobrze mieć pod ręką.



 Chcesz zmieścić na jednym zdjęciu 3,4,5...8,9 ujęć ? Dobrze, może 7,8,9, to już za bardzo upchana fotka, ale tak też można. Ponad 50 układów, zmienna szerokości i kolor ramki oznacza wiele możliwości celnego i zwięzłego pokazania w czym rzecz - że np. przestawiłam meble na balkonie i raczę się tam śniadankiem :)

Po więcej przykładów zapraszam Was na mój Insta.

A Wy jakich jeszcze aplikacji zdjęciowych używacie ?


2 Comments

  1. FX Photo Studio jest super, ale chyba nie ma na Androida.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, sprawdziłam "co to" i tylko na iSprzęty :) Szkoda, przetestowałabym

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.