Mojego, ze wspomagaczami :)

MARZEC
































Z wartych zapamiętania - przepis do podręcznego kapownika

BARSZCZ Z POMIDORAMI I FETĄ (według "The River Cottage Cookbook")

Robiony jeszcze w przedwiosennej wersji, teraz na pewno zrezygnowałabym z cebulki i rosołu na rzecz lekkiego wywaru warzywnego, albo i wody ?

3-4 buraki (ok 500g)
1 posiekana cebula
0.5l rosołu
puszka pomidorów
125g fety
sól, pieprz, oliwa

W rondelku zezłocić posiekaną cebulkę, dodać pokrojone w kostkę buraki i rosół, gotować do miękkości. Dołożyć pomidory, całość zblendować, pogotować jeszcze chwilę, doprawić do smaku.
Rozdzieloną do miseczek posypać pokruszoną fetą... boskie połączenie smaków !

A może sałatkę taką zrobić jak już pomidory będą naprawdę fajne ? :)

W marcu pojawiło się jeszcze między innymi takie zdjęcie na CLICKliku


















Pomagałam zbierać pieniądze dla Dominiki, ale przede wszystkim miałam kontakt z małą wielką osobowością. I chyba nie ja jedna się dobrze przy tym bawiłam.


Leave a Reply

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.