Może zacznę naszą opowieść o wrześniowej wyprawie od jedzenia (lubię bardzo)

Ale tym razem będzie nie restauracja tylko ZUPA.

Soup en Zo. Mają dokładnie dwie lokalizacje, więc sieciówka :)


Chciałam spróbować holenderskiej zupy musztardowej, i po pierwszej łyżce wręcz rzuciłam się na nią. Potem na siłę częstowałam współtowarzyszy, a później im ją odbierałam. Do tego kawałek świeżego chleba razowego. I to wszystko za drobne 5 euro, jak można przeczytać w ich menu , albo na dolnym zdjęciu. [prawe - z zewnątrz, lewe-gdzieś w Amsterdamie]

A to relacja na bieżąco na instagramie.



Zapiszcie sobie ich adres !

Soup en Zo
Jodenbreestraat 94
maandag - vrijdag van 11:00 - 20:00
zaterdag en zondag van 12:00 - 19:00
tel: 020 4222 243
jodenbree@soupenzo.nl

Soup en Zo - The Shop
Nieuwe Spiegelstraat 54
maandag - vrijdag van 11:00 - 20:00
zaterdag en zondag van 12:00 - 19:00
tel: 020 330 7781
spiegel@soupenzo.nl

www.soupenzo.nl


PS. Ktoś już próbował gotować zupę musztardową ?


2 Comments

  1. Boszszsz! Tak człowieka katować, jak ma perspektywę wyłącznie na coś rozmrażanego!!! ;D
    Widziałam dziś przepis na zupę cukiniowo-orzechowo-tymiankową i bardzoś się mi wpisała w to zupne marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zemsta widzę :D
    Dłubię w necie w poszukiwaniu cukiniowo-orzechowo-tymiankowej ! Oj, nie tylko na wółasnej stronie umiesz Panna zająć ludziom czas...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Obsługiwane przez usługę Blogger.